Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij King Kebap. Meer weten? Ontdek meer
Margot
16 jun 2026 om 23:35
Kwam bijna 3x later aan dan aangegeven tijd. Was wel lekker, maar veel te lang wachten…
Gianni
7 jun 2026 om 20:32
Potje saus + potje chocomousse geplet in zakje gekregen, saus zat hierdoor in de chocomousse. Pizza was koud. Jammer.
David
5 jun 2026 om 18:13
zeer lekkere kebab
Mikołaj
1 jun 2026 om 17:35
Als je u „restaurant” king kebab noemt dan verwachten mensen dat het ten minstens lekker is. Voor die prijs krijg je iets dat niet een naast kebab heeft gelegen. Pizza was cv.
Tim
24 apr 2026 om 11:30
beoordeling slecht vanwege de te lange wachttijd op levering 1u20 moeten wachten op een donderdag namiddag vind ik wel wat overdreven.
Glenn
6 apr 2026 om 18:00
het eten was weeral KOUD !!!! IK HAD HET ZO GEVRAAGD!!!!
Helena
23 mrt 2026 om 18:44
Altijd echt wel inorde, en genoeg groentjes en vlees.. ( en er word met de wensen of extra vragen, wel eekening meegehouden, nog geen kachten gehad… ( buiteb soms iets latere leveribg maar te vergeven! )
Lieve
14 mrt 2026 om 20:43
Eten was koud . Frieten niet goed gebakken.
Kevin
28 feb 2026 om 15:09
Lekkerste kapsalon die ik ooit heb gegeten! De levering duurde iets langer dan verwacht, maar alles kwam nog heerlijk warm aan. Zeker een aanrader!